Om belasting terug te krijgen, moet uw teruggaaf ten minste € 14 zijn. Dit geldt voor alle genoemde jaren.

Wanneer krijgt u bericht?

Doet u over het afgelopen jaar voor 1 april aangifte? Dan krijgt u uiterlijk 1 juli van ons bericht.
Doet u na 1 april aangifte, of doet u aangifte over een eerder jaar? Dan krijgt u binnen 3 maanden van ons bericht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fisbel
9 jaar geleden
U bedoelt: de teruggaaf moet méér zijn dan €14. Dus minimaal € 15. Dit bedrag geldt al heel wat jaren.